
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας έχει στείλει σχεδόν 400 μέλη του προσωπικού του και άλλων οργανισμών προκειμένου να πάρουν μέρος στη μάχη για την καταπολέμηση της επιδημίας στη Δυτική Αφρική.

from ΣΚΑΪ - Κυριότερες Ειδήσεις http://ift.tt/1qK1xVg
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου