
«Μετά την ψήφιση αυτού του νόμου δεν θα υπάρχει πια ασφαλιστικό και επικουρικό ταμείο το οποίο να μην διαπερνά η βασική αρχή του νοικοκυρέματος και της αλληλεγγύης» διεμήνυσε ο υπουργός Εργασίας.

from ΣΚΑΪ - Κυριότερες Ειδήσεις http://ift.tt/UT1EEE
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου