meetnews
Τρίτη 12 Μαΐου 2015
ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ: 1.770 ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΙ ΤΗΣ ΕΡΤ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ!...
Με περιπετειώδη τρόπο διώχθηκαν οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ το 2013 και με περιπετειώδη τρόπο επέστρεψαν 23 μήνες μετά.
from Έλευσις Ελλήνων http://ift.tt/1FixvF6
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου