Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

ΩΧ Ετοιμαστείτε έρχεται ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΟ! Άρχισε πάλι η Μέρκελ τις..."Επιθέσεις Αγάπης": Είναι λάθος να λέτε ότι οι Έλληνες είναι...

…Επειδή κάθε φορά που η Καγκελάριος, μιλάει με εγκωιαστικά λόγια για τους Έλληνες, πάντα…έρχεται κάποιο μεγάλο κακό…Μάθημα για τα στερεότυπα που επικρατούν στην Ευρώπη έκανε η Γερμανίδα καγκελάριος σε μαθητές ενός επαγγελματικού Λυκείου στο Βερολίνο, κάνοντας ειδική αναφορά στους Ελληνες.

from Έλευσις Ελλήνων http://ift.tt/1KI8OzW
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου