…Επειδή κάθε φορά που η Καγκελάριος, μιλάει με εγκωιαστικά λόγια για τους Έλληνες, πάντα…έρχεται κάποιο μεγάλο κακό…Μάθημα για τα στερεότυπα που επικρατούν στην Ευρώπη έκανε η Γερμανίδα καγκελάριος σε μαθητές ενός επαγγελματικού Λυκείου στο Βερολίνο, κάνοντας ειδική αναφορά στους Ελληνες.
from Έλευσις Ελλήνων http://ift.tt/1KI8OzW
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου