Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ; ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;

Μα ο Παπαγεωργοπουλος γιατι ειναι ΙΣΟΒΙΑ; Γιατι αποδείχθηκε οτι επι δημαρχίας του, έκαναν φτερά κάτι εκατομμυρια, χωρις όμως ποτέ ο ίδιος να ταυτιστεί με μίζα.

from Έλευσις Ελλήνων http://ift.tt/1KMT4Mi
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου