Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

Σάλος από βίντεο για τις γερμανικές αποζημιώσεις που παίζει η κυβέρνηση στο Μετρό

Εδώ και μέρες οι επιβάτες του Μετρό βλέπουν να προβάλλεται από το τηλεοπτικό κύκλωμα στους σταθμούς του Μέσου εικόνες από την εισβολή των γερμανικών στρατευμάτων κατοχής στην Αθήνα το 1941.

from Έλευσις Ελλήνων http://ift.tt/1HfJBwf
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου