Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΕΜΙΣΕ ΑΡΡΩΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΕΛΠΝΟ ΔΗΛΩΝΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥΣ!...
«Επισκεφτήκαμε τη Σάμο στο πλαίσιο του οδοιπορικού που ξεκίνησε το ΚΕΕΛΠΝΟ σε όλες τις πύλες εισόδου για να διαπιστώσουμε τις συνθήκες που επικρατούν στην διαδικασία της πρώτης υποδοχής.
from Έλευσις Ελλήνων http://ift.tt/1G8gLPL
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου