Πάλι από τους FT: "Θα μπορέσει η Ελλάδα να πληρώσει μισθούς στο τέλος του μήνα;"
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανάλυση, τα ταμεία έχουν στεγνώσει και είναι αμφίβολο κατά πόσο θα μπορέσει να πληρώσει το ελληνικό κράτος τους μισθούς και τις συντάξεις στο τέλος του μήνα.
from Έλευσις Ελλήνων http://ift.tt/1cvnXJP
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου