Ομολογία ΣOK Σημίτη: Το ελικόπτερο στα Ίμια έπεσε γιατί πέταγε πολλές ώρες! Το είπε χθες μέσα στο Πενταμελές Εφετείο! Και ακόμα κυκλοφορεί ελεύθερος!!!
Το είπε σήμερα μέσα στο Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων και δεν άνοιξε... ρουθούνι. Δεν συγκινήθηκε κανένας δικαστής και κανένας εισαγγελέας.
from Έλευσις Ελλήνων http://ift.tt/1GabuHx
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου