Κάποτε, πριν όχι πολλά χρόνια σαν παιδί και εγώ μαζί με όλα τα άλλα παιδιά του κόσμου, έτρεχα πίσω από τα κόμματα πιστεύοντας ότι μέσα από την δημοκρατική άποψη που λέει ότι ο καλύτερος κερδίζει, πίστευα ότι θα αλλάξουμε τον κόσμο, ζώντας μια ζωή που θα είναι γεμάτη Ευτυχία.
from Έλευσις Ελλήνων http://ift.tt/1E5rzYR
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου