Η μνημονιακή λέρα Κ. Μπογδάνος αφού υπηρέτησε πιστά το αφεντικό του τον Αλαφούζο τώρα "απολαμβάνει" τις διακοπές του στην Νάξο. Το "απολαμβάνει" είναι σχετικό βέβαια, αφού όπως αποκαλύπτει η σελίδα oparlapipas.com, κυκλοφορεί συνοδεία μπράβων γιατί φοβάται την λαϊκή οργή.
from Έλευσις Ελλήνων http://ift.tt/1SfHPys
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου