Οι φορείς του AIDS έχουν ίδιο προσδόκιμο ζωής με τους ανθρώπους χωρίς τον ιό HIV
H μελέτη δείχνει ότι ενώ την περίοδο 1999-2001 η θνησιμότητα από AIDS ήταν 18 θάνατοι ανά 1.000 ανθρωποέτη, μειώθηκε σε 9% ανά 1.000 μεταξύ 2009 - 2011.
from ΣΚΑΪ - Κυριότερες Ειδήσεις http://ift.tt/1tcOcYv
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου