Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014

Άφησε το νεογέννητο παιδί της να πεθάνει και στη συνέχεια το πέταξε στα σκουπίδια

Image Η υπόθεση αποκαλύφθηκε όταν η 38χρονη αναγκάστηκε να πάει στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο από επιπλοκές κυήσεως, οπού εκεί αποκαλύφθηκε ότι είχε γεννήσει.





from ΣΚΑΪ - Κυριότερες Ειδήσεις http://ift.tt/1nhtszc

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου