meetnews
Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014
Άφησε το νεογέννητο παιδί της να πεθάνει και στη συνέχεια το πέταξε στα σκουπίδια
Η υπόθεση αποκαλύφθηκε όταν η 38χρονη αναγκάστηκε να πάει στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο από επιπλοκές κυήσεως, οπού εκεί αποκαλύφθηκε ότι είχε γεννήσει.
from ΣΚΑΪ - Κυριότερες Ειδήσεις http://ift.tt/1nhtszc
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου