
Ο τότε 15χρονος έφηβος μαχαίρωσε την 61χρονη καθηγήτρια κατά τη διάρκεια του μαθήματος και την κυνήγησε και έξω από την αίθουσα. Μετά το έγκλημα, επέστρεψε στην τάξη και κάθισε στο θρανίο του «σαν να μην είχε συμβεί τίποτα».

from ΣΚΑΪ - Κυριότερες Ειδήσεις http://ift.tt/1tzX0KF
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου