
Τηλεδιάσκεψη μεταξύ της γενικής γραμματέως του υπουργείου Εργασίας, Άννας Στρατινάκη και στελεχών των τεχνικών κλιμακίων της τρόικας, πραγματοποιήθηκε σήμερα ενόψει της επικείμενης συνάντησης της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Εργασίας με τους εκπροσώπους των δανειστών.

from ΣΚΑΪ - Κυριότερες Ειδήσεις http://ift.tt/1x0xnBH
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου