
Στα μέσα Νοεμβρίου θα λειτουργήσει η ηλεκτρονική εφαρμογή που θα υποδεχθεί τις αιτήσεις των πολιτών για τη ρύθμιση των χρεών στο δημόσιο και τα ασφαλιστικά ταμεία, τόνισε μιλώντας σε εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη η γενική γραμματέας εσόδων Κατερίνα Σαββαϊδου.

from ΣΚΑΪ - Κυριότερες Ειδήσεις http://ift.tt/1DT6Et0
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου