
Ένα μνημείο προς τιμή του ιδρυτή της Apple Inc Στιβ Τζομπς στην Αγία Πετρούπολη κατεδαφίστηκε αφού ο διάδοχός του στην ηγεσία της εταιρείας, ο Τιμ Κουκ, αποκάλυψε την περασμένη εβδομάδα ότι είναι ομοφυλόφιλος.

from ΣΚΑΪ - Κυριότερες Ειδήσεις http://ift.tt/1tzX4KA
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου