Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

ΒΙΝΤΕΟ: ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΑΝΙΟΥ ΑΠΗΓΓΕΙΛΑΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ, ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 85 ΧΡΟΝΙΑ!

ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΕ ΚΑΝΕΙΣ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ...

from Έλευσις Ελλήνων http://ift.tt/1JJL7ap
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου