Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

Σχέδιο για πληρωμές με "πλαστικό χρήμα" σε όλη την Ελλάδα "για να κτυπηθεί η φοροδιαφυγή" - Είναι εφικτό ή απλά θα θησαυρίσουν πάλι οι τράπεζες;

Τη συγκρότηση Ομάδας Έργου η οποία θα εκπονήσει εντός 30 ημερών στρατηγικό σχέδιο για την ανάπτυξη των ψηφιακών συναλλαγών και το δραστικό περιορισμό της κυκλοφορίας του φυσικού χρήματος αποφάσισαν στη συνάντηση που είχαν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και το διοικητικό συμβούλιο της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών.

from Έλευσις Ελλήνων http://ift.tt/1RI7qmi
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου