Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

Ο Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος: «για μένα το Άγιο Φως, το λείψανο ή μία εικόνα είναι πολύ σημαντικότερο από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας»

Ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως κ. Άνθιμος για το θέμα των λειψάνων.

from Έλευσις Ελλήνων http://ift.tt/1cWqKfR
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου