meetnews
Πέμπτη 14 Μαΐου 2015
Ο Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος: «για μένα το Άγιο Φως, το λείψανο ή μία εικόνα είναι πολύ σημαντικότερο από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας»
Ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως κ. Άνθιμος για το θέμα των λειψάνων.
from Έλευσις Ελλήνων http://ift.tt/1cWqKfR
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου